Raaputtelin runon yhden lempikirjailijani kirjasta.
Terry Pratchett: Niistäjä.
Olen aikoinaan viettänyt monta hauskaa hetkeä hänen kirjojen parissa.
Myyteillä ja saduilla on suurempi kansainvälistä ystävyyttä lisäävä vaikutus kuin ymmärretäänkään. Ne ovat mitä parhainta rauhantyötä. Parhaimmillaan se auttaa ratkaisemaan omia ongelmia, voittamaan vaikeuksia ja uskomaan elämään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti